Deklaracja dostępności Szkoły Podstawowej nr 336 im. Janka Bytnara "Rudego"
Szkoła Podstawowa nr 336 im. Janka Bytnara "Rudego" zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Szkoły Podstawowej nr 336 im. Janka Bytnara "Rudego".
- Data publikacji strony internetowej:
- Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Status pod względem zgodności z ustawą
Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej.
Treści niedostępne
- Niektóre zdjęcia i grafiki nie posiadają opisów alternatywnych.
- Niektóre filmy nie posiadają napisów.
- Niektóre dokumenty elektroniczne jak np. PDF mogą nie być dostępne cyfrowo.
- Niektóre treści mogą niespełniać minimalnych wymagań kontrastu.
Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności
- Deklarację sporządzono dnia:
- Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia:
Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
- Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Emilia Stachowicz.
- E-mail: sp336@eduwarszawa.pl
- Telefon: 22 259 40 11
Każdy ma prawo:
- zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
- wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.
Żądanie musi zawierać:
- dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
- wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
- wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.
Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.
Skargi i odwołania
Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:
- Organ nadzorujący: Dyrektor Szkoły Podstawowej nr 336 im. Janka Bytnara "Rudego"
- Adres: ul. Małcużyńskiego 4
02-793 Warszawa - E-mail: sp336@eduwarszawa.pl
- Telefon: 22 259 40 11
Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.
Dostępność architektoniczna
Szkoła Podstawowa 336 im. Janka Bytnara "Rudego" mieści się w budynku przy:
ul. W. Małcużyńskiego 4
- Budynek nie posiada windy
- Przy budynku znajdują się miejsca parkingowe
- Na terenie placówki nie ma możliwości skorzystana z tłumacza języka migowego